neděle 18. ledna 2015

recenze #1- provazová ohlávka od značky Bang


Všechny vás vítám u nového článku a tentokrát to bude recenze na ohlávku vyrobenou firmou Bang hand made (http://www.banghandmade.cz/cz/)

Jsem fanouškem barevných věcí a přesto jsem si objednala úplně obyčejně černou, protože je absolutně nesrovnatelná materiálem. Už jednou jsem dělala recenzi na téma Aiva vs. Toricon, ale to jsem ještě nevěděla o značce Bang. Ta by je totiž materiálem převálcovala na celé čáře. U Aivy jsem vždy objednávala s jádrem, protože se to méně vytahuje a je pevná nebo jsem si to alespoň myslela. S ohlávkou od Bangu jsem se prvně setkala na brigáde na farmě Alpace v JH, kde měli výrobky jen od této značky. Vodili na nich jak cobíky, tak poničku, ohlávky drželi i přesto, že už je nějaký ten pátek měli a vypadali pořád jako nové, přestože se často váleli na jízdárně a využívané byly denně několikrát a abych tady nemluvila jen tak "do vzduchu" přesuneme se trošku ke konkrétním, výše zmiňovaným věcem :)

Materiál, barvy, velikost

Když jsem se dívala na eshop Bangu, měli na výběr s jádrem či bez, ale protože jsem šla už přímo po ohlávce, kterou jsem v JH viděla, ani jsem se nad otázkou , jestli s nebo bez, nepozastavovala. Když jsem si ji objednávala, měli možnost tuším jen pěti barev a to: černé, červené, černo-červené a černo-zelené a černo-modré. Co se velikostí týče, díky předešlému zkoušení jsem měla jasno. Míšánek, jakožto koník s velkou kebulí (nylonovky velikost větší full a nejmenší x-full), má velikost 2- cob. Snesl by rozhodně i full, ale protože ji máme na ježdění, ohlávka musí sedět co nejlépe. Tímto bych chtěla říct, že pokud si budete objednávat ohlávku a chcete, aby koníkovi co nejlépe seděla, volila bych rozhodně atyp (velikost si naměříte sami), který také není problém objednat a je přímo součástí nabídky :) až potom co nám ohlávka přišla jsem viděla, co "ohlávka s jádrem" opravdu znamená.


materiál je velmi pevný, ohlávka se díky dobrému splétání jen velmi málo špiní, uzlíky si ani nehnou

správně uvázaný uzel, který díky velmi pevnému materiálu jen těžko povolí

i přes časté používání koncový oplet drží 

S Míšánkem tuhle ohlávku používáme spíš na ježdění a když chodíme ven. Ohlávka je díky pevnému materiálu, který je zajištěn jádrem, celkem dost ostrá a chce to opatrné zacházení, ale na ježdění je to ideální a s koníkem se domluvíte za použití jen velmi malého tlaku. Ještě se mi nestalo, že by se mi tahem otěže povolila a díky dobře zvolené velikosti se ani nepřetáčí. Takže za mě pracovní ohlávky už jedině z Bangu! :)

Důležitě odkazy: 

                        http://www.banghandmade.cz/shop/index.php
                       http://www.banghandmade.cz/shop/index.php?page=detail&id=50&str=1&skup=5&podskup=29










0 komentářů:

Okomentovat

 
;