úterý 11. července 2017

Aktivníček /11.července 2017/

11. července 2017
Typ aktivity: Procházka na ruce 
Počasí: cca 25°C, vítr, vlhký vzduch a mokro


Nejvyšší chod: pomalý klus
Kašel a dýchání:První dva kilometry katastrofa- hodně kašlání s vykašláváním. Hodně se zlepšilo dýchání- už nejde tolik slyšet, působí to, jako by s tím neměl takový problém. Lepší se to zahřátím na "provozní teplotu" (klíčem je jít, jít a jít)
Ostatní zdrav. problémy: Krok čistý, sem tam zakopne z nepozornosti, nepozorovala jsem žádné namožení nebo zatuhlé svaly.
Postřehy, výtky, ostatní: Zase nás kolem vody děsně žraly hovada, ale jinak se to dalo. Před domem jsme museli projít kolem bagru- absolutně bez problému. Celkově byla procházka jako vždycky moc pohodová, je to prostě bezva parťák. Prošli jsme pod i nad dálnicí, což zvládl jako obvykle dobře. Protože včera pršelo, chtěla jsem se vyhnout loužím, ale Míšánek do nich záměrně lezl, takže jsem byla mokrá od ramen dolů- no jo, já míním, Míšánek mění :D (zvykla jsem si)
"Všude- jsou- HOVADA!" :)

Po kalužové koupeli- díky Míšánku :D ♥ 





0 komentářů:

Okomentovat

 
;